چه استعدادی !!

گل پسرا

بچه م بسم الله الرحمن رحیم یاد گرفته . اسمهای پنج تن هم میگه .

من : پسرم الله محمد بگو بابا ببینه بلدی

مهیار : الله ، محمد ، علی ، فاطمه ، حسن ، حسین ، امین ، بابائی ، مامانی ، بابا ، مادر جون ...

و تا نگی کافیه اسامی کل فامیل رو میگه .

من : پسرم ، می دونی امام حسین کیه ؟

مهیار : بابا ( اسم باباش حسین ِ )

من :

بابای نی نی آ :

شبه . دراز کشیدم کنارش .

من : یه قصه بگو ببینم بلدی

مهیار : یکی بود یکی نبود . یه دونه شیر بود ، یه دونه پلنگ بود ، یه دونه میمون بود ، یه دونه خروس بود ...

من :

و این داستان ادامه دارد ...

 

 



نظرات شما عزیزان:

zahra
ساعت15:14---26 تير 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط مامان نی نی آ| |
 دانلود آهنگ - قیمت خودرو - قالب وبلاگ